Petrol Industries summer  rood_11.JPG

MODELWERK TALKS TO:

ADOM

 

FACTS ON THE RUN

ZODIAC SIGN: Gemini

I'VE NEVER: Caused a car accident.

I WOULD OVERDRAW MY ACCOUNT FOR: Nice shoes or a flight.

IF I WERE AN ANIMAL, I WOULD BE: A bird.

I GET UP AT NIGHT FOR: Water or to pee...

BEST VACATION EVER: Brazil

WHO I LOOK UP TO: My dad/mom, Denzel Washington, Will Smith.

IF I HAVE A FREE WISH: Buying land in Brazil and send my parents there.

WIE BIST DU ZUM MODELN GEKOMMEN?

Als ich 18 war, nahm ich an einer TV-Show teil - damals arbeitete ich in einem Shop in einem Einkaufszentrum. Danach rief eine Modelagentur meinen Chef an, um mich zu einem Go see in der Agentur einzuladen. Damals war ich sehr jung und wusste nicht, worum es im Leben ging und ob ich das wirklich wollte, also nahm ich es nicht ernst und hörte einfach auf. 4 Jahre später versuchte ich es noch einmal…

GIBT ES ETWAS, WOVON DU SCHON LANGE TRÄUMST, DICH ABER NOCH NICHT GETRAUT HAST, ES ZU TUN?

Ein Album veröffentlichen und in einem Film gefeatured zu werden.

WOFÜR BIST DU BEI DEINER FAMILIE UND FREUNDEN BERÜHMT?

Ich werde immer mit den neuesten Gadgets und Apps aufkreuzen.

WAS FINDEN WIR IN DEINEM KÜHLSCHRANK?

Ihr findet immer Trüffelbutter, frisches Obst oder Saft.

WELCHE REGEL WÜRDEST DU NIEMALS BRECHEN?

Wenn du nicht fragst, lautet die Antwort immer nein.

WELCHES FOTOSHOOTING WIRST DU NIE VERGESSEN UND WARUM?

Ich werde das G-Star-Kampagnen-Shooting nie vergessen, weil ich dafür im Einzelhandel gearbeitet habe und noch immer mit meinem Chef befreundet bin.

WONACH BIST DU SÜCHTIG?

Ich bin fußballsüchtig. Seit ich ein kleiner Junge war, habe ich immer mit meinem Vater Fußball geschaut und selbst gespielt, bis ich 20 war.

WELCHE SUPERHELDENKRAFT HÄTTEST DU GERNE?

Ich würde gerne in der Lage sein, mich von einem Ort zum anderen zu teleportieren. Ich liebe Reisen.

HOW DID YOU GET INTO MODELING?

When I was 18, I was participating in a TV show - back then I was working at a retail store in a shopping mall. After that a model agency  called my Boss and invited me for a go see at the agency. Back then I was very young and didn’t know what life was about and if I really wanted to do this, so I didn’t take it seriously and stopped. 4 years later I gave it another try...

IS THERE SOMETHING THAT YOU HAVE DREAMED OF FOR A LONG TIME, BUT HAVE NOT YET DARED TO DO IT?

Realeasing an album and feature in a movie. 

WHAT ARE YOU FAMOUS FOR WITH YOUR FAMILY AND FRIENDS?

I will always show up with the newest Gadgets and apps.

WHAT DO WE FIND IN YOUR FRIDGE?

You will always find truffle butter, fresh fruit or juice.

WHICH RULE WOULD YOU NEVER BREAK?

If you don´t ask, the answer will always be no.

WHICH PHOTO SHOOT WILL YOU NEVER FORGET AND WHY?

I will never forget the g star campaign shoot because I used to work in retail for them and I’m still friends with my boss. 

WHAT ARE YOU ADDICTED TO?

I am addicted to football. Since I was a little boy I’ve always watched football with my dad and played until I was 20.

WHAT SUPERHERO POWER WOULD YOU LIKE TO HAVE?

I would love to be able to teleport from on place to another. I love traveling.