Look8.jpg

MODELWERK TALKS TO:
EUGENIA VON HANNOVER

 

FACTS ON THE RUN

ZODIAC SIGN: Cancer

FAVORITE COLOR: Rose and rather warm colors.

I CAN'T LIVE WITHOUT: My family.

BEST BOOK: Oh there are so many…

ORDER OR CHAOS: Ooops, chaos.

I WOULD OVERDRAW MY ACCOUNT FOR: Sushi

WHAT MAKES ME LAUGH: My own jokes, that nobody else laughes about.

WHICH SUPERPOWER WOULD YOU LIKE TO HAVE: Teleportation

WARUM MODELWERK?

Es ist wie ein zweites Zuhause. Es macht sehr viel Spaß mit MODELWERK zu arbeiten. So eine schöne Arbeitsatmosphäre zwischen Model und Team gibt es selten.

WENN DU NICHT MODELN WÜRDEST, IN WELCHEM JOB WÜRDEN WIR DICH FINDEN?

Ihr würdet mich als Chirurgin finden. Ich brauche allerdings noch ein paar Jahre, bis ich als Model und als Arzt arbeiten kann.

WOFÜR BIST DU BEI DEINER FAMILIE UND FREUNDEN BERÜHMT?

Dass ich manchmal sehr verpeilt wirke.

WAS STEHT GANZ OBEN AUF DEINER BUCKET LIST?

Schwimmen mit Delfinen.

FÜR WELCHES PROBLEM WÄREST DU DIE LÖSUNG?

Wenn die Vogue nicht weiß, wen sie fürs Titelblatt shooten sollen, kann ich gern helfen.

MIT WEM WÜRDEST DU GERNE DEN KLEIDERSCHRANK TAUSCHEN?

Leonie Hanne. Sie hat sehr vielfältige und modische Kleidung. Mit ihrem Kleiderschrank kann man nichts falsch machen. Da ist für jeden was dabei.

ZU WEM SIEHST DU AUF?

Ich sehe zu meiner Mutter und meiner Großmutter auf, da sie sehr starke Frauen sind.

DU HAST EINEN WUNSCH FREI ...

Ich wünsche mir Weltfrieden.

WHY MODELWERK?

It's like a home away from home. Working with MODELWERK is a lot of fun. There is rarely such a nice working atmosphere between model and team.

IF OU WEREN'T MODELLING, WHAT JOB WOULD WE FIND YOU IN?

I would be found as a surgeon. I still need a few years before I can work as a model and as a doctor.

WHAT ARE YOU FAMOUS FOR AMONG YOUR FAMILY AND FRIENDS?

That sometimes I seem a little dazed.

WHAT'S ON TOP OF YOUR BUCKET LIST?

Swimming with dolphins.

WHAT PROBLEM WOULD YOU BE THE SOLUTION FOR?

If Vogue doesn't know who to shoot for the cover, I'm happy to help.

WHO WOULD YOU LIKE TO SWAP WARDROBES WITH?

Leonie Hanne. She has very unique and fashionable clothes. You can't go wrong with her wardrobe. There's something for everyone.

WHO DO YOU LOOK UP TO?

I look up to my mother and grandmother as they are very strong women.

WHERE DO YOU SEE YOURSELF IN 2030?

I wish for world peace.